lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

friday

Kategori: min dag

hhej, igår var mysigt! jag och mamma åkte och hämtade josse vid rese och sen vidare till ica maxi. vi handlade mat. sen åkte vi hem till josse, jag duchade och sen fixade vi oss sen cyklade vi till willys och köpte spån till josses söta lilla hamster. gull! sen hem igen, började göra lite mat och sen kom frida, henke, elin, fanny och emma. lite senare kom carl, agri och sedan johanna, vi rökte lite vattenpipa och bara chillade och hade det trevligt. idag så vaknade jag av ett samtal om att denna höst och kanske mer ska jag var barnvakt åt två gullfisar. jag josse gick sen upp och kollade på desperate housewives och åt kyckling makaroner och sallad, mums ! nu ska vi fixa oss och sen ikväll blir det chillkväll i högbo med underbara vänner. pusshejs


me and bestfriend

Kommentarer


Kommentera inlägget här: