lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

Lördag

Kategori: min dag

Idag har varit en regnig dag här i Sandviken. Gick iaf upp tidigt imorse och tog på mig ridkläderna och åkte upp mot högbo där vi skulle rida. När jag och Maja kom dit mötte vi två ihjälfrusna vännner, elin och linnea. Det va så kallt och blåsigt och regnigt så man behövde inte rida om man inte ville så jag och mana bestämde oss för att ta presentkort där så nångång i juni ska jag och Maja åka iväg och rida. När jag kom hem va jag sugen på att bada så satt på poolen så badade en lång stund sen, jätte skönt! Gjorde sedan mat och stack iväg till barnen jag är barnvakt till och nu håller jag på att lägga Signe, i förra inlägget la jag sandor. Efter hon hat somnat ska jag läsa på lite McDonalds papper sen kolla High school musical, hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: