lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

Iam sorry

Kategori: min dag

Jag är ledsen kära läsare.. Hela dagen har verkligen varit fullproppad. Började med att vakna vid åtta för att fixa mig och sen åka till sjukhuset vid nio, där va det fullproppat med folk men jag tog en nummerlapp och väntade i 45 minuter men det blev fortfarande aldrig min tur så var tvungen att åka till skolan. I skolan va jag tvungen att gå på skyddsronds möte, det va inte så kul kan jag lova.. Sen va det skola och efter skolan kom mamma och hämta mig och Maja och åkte tillbaka till sjukhuset för att kolla sänkan. Efter det åkte jag och Maja hem till mig och kollade på Pretty little liars. Fick veta vem A va och sen blev både jag och Maja lite ledsen över slutet. Efter det pluggade vi och dansade till skön låt, haha. Vi åkte sedan till Maja och stannade på Ica och köpte kladdkaka. Sen gick vi till Josefin med fixa och firade våran fina Elin som fyller 17 år idag, GRATTIS!! Vi skrattade och spelade spel och efter en kväll som denna känns det som att livet är förlängt med många år!

Jag och fina födelsedagsbarnet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: