lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

WHO IS A???!??!

Kategori: min dag

Idag har jag bara gått i skolan, fast hade bara en lektion så det va skönt! Just nu håller jag på att plugga SO till imon, inte så kul, men har skjutit upp pluggandet hela dagen med töntig sysselsättning som att kolla PLL från början samtidigt som jag gjorde en tankekarta och försökte lista ut vem A är. På tisdag nästa vecka får man reda på vem det är och jag kan inte bärga mig, men hatar skolan för dom förstör mitt liv.. Jag och Maja hade bestämt att vi skulle kolla innan skolan eftersom att vi börjar sent men just då så lära dom lägga in nå jävla möte som jag måste gå på, Buhu :( till Maja: ska vi kolla efter skolan ist?:) aja, nu ska jag fortsätta plugga, adios

Kommentarer

  • maja säger:

    Ja det gör vi, men då tänker jag simma innan skolan så äter vi tillsammans sen? :)

    2012-03-15 | 21:13:20
    Bloggadress: http://majais.blogg.se/

Kommentera inlägget här: