lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

BIF, what have you done to me?

Kategori: min dag

Hejsan, dagen har bestott utav plugg och hockey. Har inte gillat hockey förut men detta slutspel har jag känt mer och mer för varje dag att det börjar växa upp ett brynäsfan inom mig! (Om först och främst fanny, men också frida elin läser detta hoppas jag att ni blir stolt!) Hade som sagt tre prov idag, dom första två svenska proven gick hyfsat bra men spanska provet gick kasst. Det va nationella hörförståelse så man kunde inte plugga, jag gissa på att frågor haha (det va att man skulle kryssa i en av tre rutor hela tiden typ) Imon så har jag fysikprov på morgonen och spanskaprov på eftermiddagen, scary. Nu blir deet ett avsnitt av favvoserien oth innan jag ska sova, godnatt!

Kommentarer

  • Frida säger:

    STOLT!!!

    2012-04-19 | 09:22:56
    Bloggadress: http://fridarooth.blogg.se/
  • fannnnnnnni säger:

    vad stolt jag blir luigi :D

    2012-04-19 | 13:11:00
  • Elin Gölin säger:

    SJUKT STOLT ÖVER ATT DU HEJAR PÅ BÄSTA LAGET! <3

    2012-04-19 | 22:37:06
    Bloggadress: http://elingolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: