lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

Loka hallon persika, ny drog!

Kategori: min dag

Har varit i folketshus hela dagen idag med. Tjänade faktiskt lite pengar, roligt! Efter de va slut fick jag skjuss hem och nu sitter jag och pluggar lite spanska med bb i bakgrunden. Bästa farfar kom till Sandviken från Karlshamn idag också, mysigt! Han stannar tills torsdag tror jag så får se vad vi hittar på. Nu ska jag fortsätta plugga, hejdå!

Ful bild som Ebba la ut på hennes instagram för ett tag sen, haha

Kommentarer

  • ebbalindholm säger:

    AS SNYGG BILD PÅ AS SNYGGA KOMPISAR JUUUU :(

    2012-04-22 | 23:01:19
    Bloggadress: http://ebbalindhlms.blogg.se/
  • Maja säger:

    I think you mean morfar ;)

    2012-04-22 | 23:06:22

Kommentera inlägget här: