lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

Tack alla mina fina vänner!

Kategori: min dag

Hej kära läsare. Igår kväll hade jag en oförglömlig kväll med mina bästa vänner! Kommer inte äns glömma denna kväll när jag sitter på ålderdomshem med blöja för att jag är så gammal, då kommer jag tänka på er! Vill också säga tusen tack för att fina presenter jag fick! TACK :D
Ja, igår så gick jag iaf hem och duschade. Började sedan fixa mig och mycket annat i typ 4 timmar innan mina vänner kom. vi grillade och sedan körde åttakamp, mitt lag förlorade men who cares liksom glad ändå :D tror vinnarna gillade priset för det låg papper över hela huset haha :D
Festen slutade runt 2 men sen va vi kvar några st som inte kunde få skjuss. En av mina kompisar somnade, fast hon va typ död. så vi hade jätte roligt i typ 3 timmar genom att kasta chips på henne, göra filmer när hon snarkade och ringa henne när hon hade mobilen i handen fast snarkade på endå. image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: