lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

3 dagar 12 timmar 16 minuter och 25 sekunder

Kategori: min dag

Om ungefär så lång tid lämnar jag Sandviken för en veckas tid och åker till solen. Ska bli så himla kul att umgås med syster och chilla i det turkosa havet ett tag. När jag kommer hem börjar skolan igen. Har lite planer då också, tex åka med Maja till Stockholm och shoppa, och kanske boka en till resa om det blir av. Idag köpte jag iaf det allra sista till resan så nu är jag helt klar, skönt! Har köpt sololja, smink (som var helt slut) två "beach tröjor" ett par sommar skor för halva reapriset på din sko, en bandeau bh, svarta bikini trosor, och ett lipgloss med solskyddsfaktor!
Kanske slänger iväg nått inlägg när jag är där, hörs då kompisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: