lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

Bildbomb juni/juli

Kategori:

Bild 1. Mig och Frida i regnet på BB Bild 2. När vi hade sleepover hos mig Bild 3. Maja och Emma bryter sig in hos mig för att jag råkade glömma nyckel. Bild 4. Mig och Maja på skolavslutning Bild 5. Festade med Mange makers Bild 6. När Mange åker hem klockan fem morgonen i en taxi. Bild 7. Det bästa i livet Bild 8. Sommarlovs frukost Bild 9. Lite av vad jag köpte i Valbo under midsommar rean. Bild 10. Lite av min packning när jag skulle till Frida. Bild 11. Översvämning i Sandviken Bild 12 & 13. Chillkväll hos Frida Bild 14. Bara för att jag älskar mina vänner så himla mycket Bild 15. Bert the pool Bild 16. Mig och Frida påväg till pizza Bild 17. Jag och Frida badar i bertthepool (för att se mer sök på hashtags på instagram #bertthepool) Bild 18. Jag är påväg till jobbet medans dom andra sover Bild 19. Jag jobbar Bild 20. Jag innan cykelfesten Bild 21. Världens godaste efterrätt som mamma bjöd på i förrgår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: