lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

Valbo

Kategori: min dag

Idag har jag och Maja jagat wraps från McDonalds, allvarligt! Men våra telefoner med den appen så kan man hämta ut gratis på McDonalds i hela Sverige. Typ lite som catch a feather om några av mina vänner läser. Sen kom vi till Valbo och köpte bland annat present till Ebba som har bithdayparty i helgen och lite annan. Blev kär i en sån onepiece från intersport också så mamma ska köpa en sån till mig imon för jag hade inte sp mycket pengar haha. Lyckades också tappa ett helt glas med vatten på mig så det så ut som jag hade kissa på mig haha.

(har en bild på linnea också men vågar inte lägga upp den för då kommer jag få spö)
Skulle inte byta ut er mot nått, inte äns mot all ketchup i världen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: