lovisaawestby

My life isn´t perfect, but it does have perfect moments.

Tabbe

Kategori: min dag

Gjorde typ världens tabbe igår kväll/natt. Låg och kollade på massa klipp på youtube så klickade jag på ett om tsunamin i Thailand.. Så började kolla på det men jag märkte inte att det va första delen utav sju så hela saken va typ 80 min. Så tänkte jag stänga av men då fick jag dåligt samvete för alla som va med.. Så kollade klart hela, den va så hemsk! Men också en verklighets uppfattning om vad som verkligen hände, om man är intresserad rekommenderar jag den verkligen! Kan lägga upp första delen här när jag kommer hem!
Men iaf så somnade jag ganska sent, så när jag fick ett sms av min mentor i morse att första lektionen va inställd gjorde det min dag, då nu är jag i skolan och jag och Maja ska gå och äta sen ta oss till första lektionen, chaoo

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: